fbpx

FAQ CZ

Zde najdete FAQ – Nejčastější otázky a odpovědi ohledně použití elektronického překladače LANGIE. V případě jiných dotazů nás neváhejte kontaktovat.

1. Je nutné použít ONLINE připojení pro funkčnost zařízení?

Není to nutné (pro vybraných 13 světových jazyků) funguje překlad i offline, ale výslovně to NEDOPORUČUJEME pokud chcete mít zaručen co možná nejpřesnější překlad a chcete se bez problémů domluvit.

Jakýkoliv OFFLINE překládací mód při všech překladač obsahuje pouze omezenou slovní zásobu 1/100 databáze ONLINE (pouze základní hlášky) a překlad je často nepřesný až nesrozumitelný. ONLINE mód zajistí neustálou aktualizaci a korekci překladu doživotně ZDARMA. Pokud si zakoupíte i Lange SIM kartu, tak zařízení se automaticky připojí na danou síť operátora v dané zemi v 70-150 zemí (vyžadována je pouze dostupnost 3G / 4G pokrytí) a prakticky ani nevíte, že jste ONLINE, můžete rovnou začít překládat.

 

2. Má kvalita wifi připojení dopad na rychlost a spolehlivost překladu?
Určitě ano, pokud signál pokrytí 3G / 4G není dostatečný tak i překlad může trvat delší dobu, případně překlad nebude možný vůbec. Není dobré používat pro připojení lokální wifi síť, neboť připojení je často nestabilní a může trvat dlouhou dobu než zařízení danou hlášku přeloží. Doporučujeme použití některé z nabízených Langie SIM karet. Pro většinou uživatelů 2 letou Langie SIM kartu pro neomezený překlad v 70 zemích bez dalších poplatků.

 

3. Jak zajistím ONLINE internetové připojení LANGIE při cestě do zahraničí?
Pokud nebudete mít vloženou SIM kartu tak ideálně přes mobilní přístupový bod 3G internet (HOT SPOT), který budete mít všude sebou. V rámci EU můžete využít mobilní data bezplatně (v rámci Vašeho předplaceného balíčku jako v ČR), pokud budete cestovat do zemí mimo EU tak určitě doporučujeme využít LANGIE GLOBAL SIM karty, které můžete u nás zakoupit. Internetové připojení tak budete mít stále aktivní, budete moci surfovat na internetu přes Váš mobil všude kde se pohnete a Langie překladač bude fungovat nejlépe jak umí 🙂

 

4. Je nutné zakoupit i LANGIE GLOBAL SIM Kartu?
Není to nutné, zařízení funguje i samostatně avšak určitě to doporučujeme pokud se chystáte vycestovat mimo zemí EU. V tom případě můžete využívat online překlad přes Langie prakticky hned a všude bez omezení a za opravdu velmi nízkou cenu.

 

5. Jak dlouho trvá dokud LANGIE danou hlášku?
Překlad je velmi rychlý a plynulý obvykle 1-2 sec po ukončení nahrávání dané hlášky. Toto je však závislé na kvalitě internetového priopojenia.

 

6. Vyžadují se nějaké další poplatky za používání zařízení?
Ne,  provoz zařízení již nevyžaduje žádné další poplatky, i aktualizace firmwaru jsou doživotně zdarma.

 

7. Musím si nainstalovat nějakou aplikaci do telefonu pro použití zařízení?
Není nutná instalace žádné aplikace do telefonu. Zařízení pracuje zcela samostatně.

 

8. Musím se někam registrovat a zadat své osobní údaje pro použití překladače?
Pro použití zařízení není vyžadována registrace žádných osobních údajů zákazníků.

 

9. Rozeznává zařízení český jazyk korektně? Vím ověřit zda je nahraná hláška správná?
Ano zařízení pracuje i se slovenským a českým jazykem velmi dobře. Ověřit správnost nahrané hlášky si umíte na LCD displeji kde se zobrazí text obou překladů.

 

10. Bude se seznam jazyků pro překlad LANGIE v budoucnu zvyšovat?
Určitě ano, v budoucnu se bude počet podporovaných jazyků pro překlad zvětšovat.

 

11. Jsem technický antitalent, zvládnu použití i já?
Samozřejmě, zařízení je navrženo tak, aby jeho obsluhu zvládl opravdu každý i úplný technický antitalent.

 

12. Proč se připojený Hotspot automaticky ztratil?
Pokud Langie zjistil, že spojení nebylo dlouho používané, Hotspot se automaticky vypne. Pokud budete potřebovat znovu použít připojení, můžete přejít na Hotspot, abyste ho znovu zapnuli.

 

13. Langa Videotutoriál jak správně vložit a aktivovat datovou SIM kartu nebo vytvořit WiFi přístupový bod v mobilním telefonu a následně připojit k překladači Lange?

14. Jak připojit LANGIE na Wifi internetový přístupový bod na mobilním telefonu nebo routeru ?

Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, zeptejte se nás prosím přímo v sekci: FÓRUM

Create A product first!

Create a product first please!